Selasa, Mac 24, 2009

Discount 90% untuk yuran keahlian SEUMUR HIDUP PAUTM & @Lambaian

Istimewa untuk adik-adik Kelab Lambaian Masyarakat (KLM), KTC yang akan konvo pada 26-31 Mac ini, anda semua berpeluang untuk menjadi ahli Persatuan Alumni Universiti Teknologi Malaysia (PAUTM) dan Alumni Lambaian Masyarakat (@Lambaian) dengan membayar yuran keahlian sebanyak RM10 SAHAJA. Caranya mudah saja iaitu:-

1. Download dan isikan borang keahlian PAUTM (sertakan gambar jika mahu kad anda nampak lagi menarik) dan hantarkan kepada syilahaizal@yahoo.com; dan

2. Bank-inkan RM10 ke akaun Bank Islam Nik Norsyilawati Shaban (wakil AJK Penaja) No. Akaun 14032020216913. Selepas itu smskan nama penuh, jumlah bayaran dan waktu transaksi dilakukan ke 017-3819789. Anda akan menerima pengesahan penerimaan dari wakil AJK Penaja dalam tempoh 24 jam selepas sms anda diterima. Pastikan anda menyimpan resit transaksi sebagai bukti dan rujukan.

dengan menyertai PAUTM & @Lambaian kita mendapat faedah yang sama TETAPI anda lebih bertuah kerana anda dapat menjimatkan RM90 jika anda menyertainya sekarang!!!

Kami telah terlepas peluang besar ini, jadi jangan biarkan nasib anda juga seperti kami….hantarkan penyertaan anda segera.

Saya nantikan “kedatangan” borang anda…. : )

Bersama kita realitikan ALUMNI LAMBAIAN MASYARAKAT

1 ulasan:

Syila berkata...

Setakat ni dah 8 org yang antar borang so yang lain bila lagii???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's