Jumaat, Oktober 22, 2010

Tahniah - Konvokesyen September 2010

Assalammu'alaikum warahmatullah;

Alhamdulillah- Allah kurniakan aku daya ingatan untuk menyelesaikan satu tugas yang aku beri pada diri sendiri; iaitu update blog ni ;) Walaupun lab manual tengah terngaga; laporan student tengah terdedah; pen merah tengah tertanggal dari penutupnya; aku nak juga curi masa untuk mengucapkan :

TAHNIAH BUAT KAWAN-KAWAN DAN ADIK-ADIK LAMBAIAN
YANG TELAH DENGAN KACAK DAN CANTIKNYA
MEMAKAI JUBAH KONVOKESYEN
DI UTM SEPTEMBER LEPAS!


Mungkin terlambat sikit; maaf; tapi you all tahu kan; aku sangat yakin bahawa konvo tu adalah hari yang boleh tahan besar bagi seseorang yang pernah bergelar pelajar universiti: Maka aku nak juga wish tahniah kat sini =) Macam aku dulu; pertama kali aku nyanyi lagu UTM dan keluar air mata; masa konvo aku lah: Haih; sentimental mode masa tu:

Bersama kita menjulang
Keunggulan terbilang
Ke mercu jaya kita usaha
UTM puncak letaknya
.........
.........
.........
UTM sanjungan bangsa.....

Suka duka dengan kawan-kawan; para pensyarah; senior junior; sokongan dan doa belakang tabir dari keluarga sanak saudara; serta paling utama; atas rahmat Allah lah dapat dirasa nikmat konvo tu kan: Asalkan ingat; that is not the final! It is only the begining: All the best for your future and keep in touch!

Okay; Gambar di atas ialah gambar konvo kali ini paling best yang aku pernah nampak dari Facebook: Ada Hanim (dari kiri); Kejan dan Achik: Merangkap orang kuat Lambaian batch mereka (2005): Dah mengajar dah masing-masing: Bukan aku tak nak letak gambar yang lain; tapi aku tak dapat mencapainya: Ada yang ku tunggu-tunggu; tak approved-approved: Maka; inilah pemenang anugerah the best photo of the konvo! (Memandai je aku buat pertandingan sendiri)

Hadiah? Publisiti istimewa di blog @Lambaian!

Kalau you all nak tahu (kalau tak nak tahu; berhenti membaca sekarang hahahaha); kaitan Lambaian dengan konvo bagi aku sangat dekat:

*Konvo Kak Ikin; aku dan Mai!*

** we are working on our next family day!!! coming soon!!!

2 ulasan:

~ fiza berkata...

tahniah sumer.... ;-)

n selamat menempuhi alam perkerjaan hehe

Kotak Hijau berkata...

dh tempuh..lum rase lagi hasil tempuhan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's