Rabu, September 29, 2010

Jemputan Majlis Perkahwinan Reduan (09/10/2010)

Salam semua....

Alhamdulillah seorang lagi alumni kita, Sdra. Reduan Abd. Lah Sani akan menamatkan zaman bujang dan majlisnya akan diadakan pada 09/10/2010 (Sabtu). Kawan-kawan batch 1999 mesti ingatkan?. Jadi menyampaikan amanah daripada Wan meminta saya memaklumkan jemputan ini kepada kawan-kawan semua untuk datang memeriahkan majlis beliau & bakal isteri.

Semua alumni adalah dijemput hadir.


Kebetulan beberapa alumni telah berpakat untuk ke majlis Sdra Zairi yang jatuh pada hari yang sama. Murah betul rezeki kita selalu mendapat jemputan, walaupun lama tak berjumpa ingatan dan persahabatan kita tak terputuskan.
Jadi apa kata kita ambil peluang ini untuk berjumpa dengan Wan dan berkenalan dengan isteri beliau nanti. Maka bakal bertambah lagilah bilangan ahli keluarga @Lambaian kita.
Bagi pihak @Lambaian...terima kasih kepada Wan atas kesudian menjemput kami. InsyaAllah jika tiada aral melintang dapat kita berjumpa disana.
p/s: kepada yang berminat untuk hadir, harap dapat tinggalkan komen supaya senang kami hubungi. Mungkin kita boleh berkonvoi ke sana....


5 ulasan:

ayen =D berkata...

kak syila--
gambar ni tak boleh dibesarkan ke--
tak nampak detail pun--

Tanpa Nama berkata...

lokasi: Lorong Perak
Taman Melawati, 53100 Kuala Lumpur
03-4149-4440
dewanprimaljt.com.my‎

shafiqabdshukor berkata...

nak ikot...
sorg bwk la sy..
nk g gak yg abg zairi nyer...

Batu Bata berkata...

siapa nak g.. kirim salam lah ye pada mereka. aku ke kuching minggu tu. ahad baru balik

ayen =D berkata...

stakat ni mmg dh ada org nk gi--
cuba shafiq tny abang2 lain--
kami akak2 je-- hahaha-- tp tak decide lagi pn brapa kete smua-- kita kumpul je siapa yg nk gi-- kereta arrangement belakang cite--

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's