Selasa, November 17, 2009

Persediaan Program

Assalammu'alaikum warahmatullah...

Keinginan untuk menulis yang tak tertunai-tunai, buat aku hangin dengan diri sendiri. huh.. Sekarang aku cuma ada beberapa minit sahaja untuk menulis.. Julung-julung kalinya, post di blog @Lambaian aku tulis seringkas ini. hehehe... (post yang bukan berbentuk pengumuman)

Aku cuma nak kongsi, sekarang masa rehat satu program yang kami anjurkan. Kami di sini ialah, Advanced Photonics Science Institute, Fakulti Sains, UTM. Eh, tiba-tiba baru aku teringat, kenapa lah aku tak war-warkan di blog ini untuk tujuan promosi kan? hahaha.. sabar je lah.. Program tersebut ialah, Laser Safety Course.

Apa yang aku nak kongsikan, tentang persiapan program. Memang berbeza persiapan program semasa bergelar pelajar dan setelah bergelar staf. Namun tak dapat aku elak untuk terbayang, terkenang malah mengambil pengajaran dari pengalaman semasa pengendalian program sebagai warga Lambaian satu masa dulu. Tak dapat elak. Malah cara kerja terikut-ikut pula dengan cara kerja amat efektif yang diamalkan dalam Lambaian, sehingga membuatkan beberapa orang tertentu terpancit-pancit mengejar. Ops.. Nak puji Lambaian, tapi macam hampir termengata orang lain pula. hehehe.. Okay, ringkaskan saja. Percayalah, Lambaian memang best! hehehe..

Niat di hati nak tulis point by point, sebagai perkongsian. Tapi disebabkan kengkangan masa, cukup aku tulis tentang satu hal sahaja. Tentang.. kad matriks program.

Alamak, nak tengok lab lah, kejap lagi ada hands-on training..

Bersambung...

4 ulasan:

~ fiza berkata...

yup...KLM is always the best forever n ever hehe
kwn2..akak2...abg2....agk2 ada x idea sy nk buat tajuk thesis under technology management ape ek kt fakulti baru ni adoi....
feninlah memikirkan....

Kotak Hijau berkata...

fiza..brief sket

noorafzan.blogspot.com berkata...

YUP, LAMBAIAN always best!

ayen =D berkata...

technology management? hmm.. ada kene mengena tak dengan men-setup procedures keselematan alat2 teknologi hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's