Selasa, Julai 14, 2009

Yahoo...!!!

Yahoo....!!! Tesis hampir siap.. yeehhaa..!! Esok adalah tarikh akhir untuk aku hantar tesis tu. Kejap lagi aku nak baca buat kali terakhir satu salinan yang aku cetak petang tadi. Esok, kalau jadi, nak tambah satu analisis (bergantung kepada kelogikan hasil analisis pagi esok), cetak, binding (bahasa melayu untuk binding apa ek? jilid?) dan hantar kepada para juri (5 orang beb!)

Lepas tu, seminggu dari sekarang, Selasa depan pula, 'thesis defense'. Ohhoo.. Kalau fikir seram, ya, seram.. Tapi kalau fikir perasaan seronok, haaa.. Yahoo...!! Dah nak selesai!! Ops, jangan seronok-seronok sangat.. huhu.. Doa-doakan yer.. Moga berhasil!! (versi bahasa Indonesia untuk 'semoga berjaya')

Eh, lupa lak..

Assalammu'alaikum warahmatullah..

Semoga semua sihat-sihat dan tetap iman dan islam masing-masing..

Haa.. sebenarnya, aku duduk usha gambar-gambar semasa bengkel seminggu, minggu lepas. Tengok punya tengok, siap rotate rotate, tertekan butang upload. Alamak, terupload ke web album Lambaian. hehehe.. Maka, aku pun nak la delete gambar yang tidak berkenaan. Kang orang kata aku obses dengan diri sendiri lak kan, upload gambar personal. hahaha..

Seterusnya, aku ushalah album-album yang ada. Alamak, ada beberapa album yang aku tak pernah usha lah. huhuhu.. sayangnya.. tertinggal kereta api. Antaranya ialah, album Yahoo!! 2. Tengok gambar-gambar tu (awatlah si Nabil asik interframe je), teringat Yahoo! yang aku join dulu, kat Nur Lembah Lenggung. Tengok aktiviti-aktiviti diorang, tengok muka-muka diorang.. eerrr.. diorang lak.. korang.. aku rasa macam nak nyanyi lagu,

rindu itu adalah..
anugerah dari Allah..

=D Lagu Hijjaz tu.

Teruja aku tengok gambar abang Pilo. Pakcik seorang ni senyap je. Fokus pada kerja nampak. Bila lah nak menyengal dengan dia ni kan. hihihi.. Teruja jugak tengok Ummu. Terngiang-ngiang gelak tawamu itu. Cewah. Budak-budak terencat apabila bergambar, seperti Elya, dan bibik. Ops, bibik lak. Tikah Bad (aku pun tak tau asal usul nama Bad di situ). Tengok korang buat flying fox (fox kan?), teringat masa Yahoo!! dulu, ada sekumpulan gadis sunti buat flying fox, semasa aku di kafe uruskan ape ntah, tak ingat. Ale-ale dengar jeritan ala-ala nak halau babun. Kuat dan lama.. Ramai..! Gedebush..!! Tali brek putus. Gadis-gadis itu menghentam tempat 'landing' dengan momentum yang tinggi, akibat inersia juga tidak kurang hebatnya. Maklumlah, inersia berkadar langsung dengan jisim. Err.. terbuka kelas Fizik pulak. Akibatnya, beberapa dahan di tempat landing patah. Nasib baik gadis-gadis itu selamat. Siapa nama gadis-gadis itu? hehehe..

Tengok gambar-gambar korang berair tu (dalam air lah maksud aku), teringat lah operasi merentas sungai Perak. Cis, sangat memenatkan. Aku rasa aku dah penat sangat dah, tapi baru sekerat jalan rupanya. Akhirnya, ada orang tolong tarik je. hahaha.. Tengok gambar batu dan air, teringat situasi batu dan air paling sinonim, di Hutan Rekreasi UTM. Hehehe..

Air terjun tepi gunung,
Tempat orang bermain...
lalalala..

Teringat pulak refreshment ni.

Adohai.

Okaylah. Aku nak baca tesis aku ni. Ini dia link ke album Yahoo!! 2. Buat yang terlepas pandang seperti aku. hehehe.. Layan

http://picasaweb.google.com/lambaianktcutm/Yahoo2

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's