Rabu, Julai 22, 2009

Program Terkini Kelab Lambaian Masysarakat

Malam semalam telah dijalankan meeting kelab pertama untuk sesi 2009/2010. Pelajar-pelajar kanan, pelajar pasca siswazah dan yang paling penting pelajar baru tahun satu yang baru diterima masuk setelah menjalani proses interview pun menghadiri meeting pertama tersebut. Macam biasalah, kalau ada meeting mesti ada update program terbaru KLM. Dalam list yang diberi semalam ada 5 program yang direncanakan. Tapi mengikut kata pengarah kelab, ada lagi 2 program tambahan yang tak masuk dalam list.

Simbiosis (23 - 26 Julai 2009)
Hari ni hari Rabu. Ptg i ada induksi program Simbiosis. Esok dah start program. Program simbiosis ni adalah program pengenalan adik-adik tahun satu kepada duni kefasilitatoran. Tahun 2 yang tak pernah ada asas kefasilitatoran pun boleh pergi jugak. Selain dari tu, kat program ni, kita nak buat ice breaking antara ahli baru dengan kelab lambaian. Bagi diorang kenal apa itu KLM dan siapa penghuni KLM itu sendiri. Esok, program akan berlangsung di DA. Jumaat ptg kita akan bergerak ke KLM Bayu Resort. Resort milik sepenuhnya oleh KLM.

Percaya atau tidak.. bolos saja dinding itu...!!!

Lambaian Mesra 8 (2 Ogos 2009)
Nama Mesra ni sangan sinonim dengan Tadika Ihsan. Tadika kecik kat KTC tu kan. Kalau diimbas kembali, program Mesra ni pertama kalinya dibuat masa Astana tahun 2002. Masa tu aku dan Moy bergerak untuk membuat sukaneka untuk tadika tu. Sedar tak sedar dah 8 tahun program ni. Apa pun, seramai lebih kurang 30 orang ahli kelab telah diilih sebagai urusetia program.

Khidmat Pendidikan (6 - 8 Ogos 2009)
Khidmat pendidikan yang pertama di luar johor sejak beberapa tahun. Terima kasih kepada Norhafizi Awang atau jek atau kak nogy yang telah menawarkan kepada KLM untuk buat KP. Seramai 111 peserta disertai 25 fasi, 10 urusetia dan 2 pegawai pengiring akan berkumpul di Krubung, Melaka untuk KP kali ni.

Setakat ni je kot dulu program terdekat KLM. Ada satu lagi program yang akan melibatkan Alumni secara rasmi iaitu Geli Gelak Lambaian. Details program ni belum pasti lagi. Masih lagi dalam perbincangan dan pemikiran Adik Faiz. Any updates, aku akan segera memberitahu di sini.

BTW, kalau sesapa nak ushar mana-mana program, roger la ye...


..

5 ulasan:

aan berkata...

wah...banyaknyer program...
KLM bayu resort tu kt hutan rekreasi tu ekk??

ayen =D berkata...

hehehe.. bestnye..
wah.. kt melaka tu KP.. best2.. melaka mmg best.. ahakz

Unknown berkata...

Wah masih ada lagi program Mersa ini.. aku masih ingat lagi..Masa tu Atok dan Wak la org yg paling beria-ia nk buat program tu.. sbb cikgu2 kat tadika masa tu ramai yg belum kawen lagi..hihihiihihi

anur malati berkata...

aku pernah join skali prog mesra nih. pas bdk2 men, grup lambaian plak main lebh over dr bdk2 tadika tuh...kehkehkeh

moyes berkata...

program mesra..hahaha mase tu takde idea nak cari program..sebab astana aku kene jadi pengarah..last2 mintak tolong kat cikgu2 tadika..yang bestnye program mesra masih lagi berjalan hingga sekarang..tahniah kepda adik2 kat kelab sebab kekalkan program ini..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's