Khamis, Julai 16, 2009

KEAHLIAN @Lambaian

Lama betul tak menulis untuk blog @Lambaian, blog sendiri pun selalu back date hehe sejak kembali jadi separuh pelajar ni memang mood tunggang-langgang sket. Tapi @Lambaian tetap dihati, sepanjang tempoh membisu ni rasanya ada 3 kali En Lilan berpesan pada saya untuk daftarkan semua ahli @Lambaian dengan PAUTM. Maaf sebab lambat membuat langkah susulan.

Seperti yang telah diketahui semua (harapnya), @Lambaian telah ditubuhkan secara rasmi dibawah SIG PAUTM, oleh itu semua ahli @Lambaian diwajibkan menjadi ahli PAUTM. Caranya mudah saja, isi borang keahlian PAUTM dan bayar yuran keahlian sebanyak RM100.00 untuk SEUMUR HIDUP. Disebabkan itu @Lambaian TIDAK AKAN MENGUTIP YURAN KEAHLIAN kerana RM30.00 dari yuran keahlian PAUTM tersebut akan diserahkan kepada @Lambaian nanti.

Jadi kepada yang belum menyertai kami (termasuk Abg Gap, Adam, Sport, Azam, Ayu, Ikin, Ain dan Mai) korang boleh berbuat demikian segera. Emailkan borang yang telah lengkap diisi kepada syilahaizal@yahoo.com dan bank-inkan RM100.00 ke akaun Maybank No. 164490182595 (selepas bank-in sila inform jangan senyap jer). Setiap pertengahan dan akhir bulan (setiap bulan) borang-borang beserta bayaran akan dihantar kepada PAUTM dan resit pembayaran akan diemailkan kepada korang.

KAD KEAHLIAN PAUTM akan siap dalam tempoh 3 bulan. Tetapi korang tidak perlu tunggu selama itu untuk menyertai aktiviti yang dianjurkan oleh PAUTM dan korang juga boleh menyumbang tenaga dan kepakaran jika ada program-program PAUTM yang memerlukan AJK tambahan.

Jangan lupa untuk mengajak kawan-kawan korang yang lain kerana keahlian PAUTM terbuka kepada semua graduan UTM. Sedikit sebanyak kita dapat menyumbang kepada UTM, tempat dimana pertemuan dan persahabatan kita bermula. Mungkin ini juga salah satu cara untuk kita menghargai sokongan PAUTM dalam merealisasikan @Lambaian. Jika korang ada pertanyaan boleh hubungi saya atau Exco @Lambaian yang lain.
; )

Yang lama tak menjalankan tugas,
-Syila -

4 ulasan:

noorafzan.blogspot.com berkata...

saya dah submit kan?
bayarpun dah kan?
lupe la..huhu~

ayen =D berkata...

eh? ada nama ain? bukan borang yg di isi dlu dan duit ditransfer dulu dh termasuk ker? ke tu mende lain? ke kami tak bayar habis?

Syila berkata...

Afzan, awk submit borang masa PERINTIS kan? sekali dgn bayaran ke? Seingat akak xder dpt byrn tuk pautm time tu. Awk cb ingat balik ek pasal akak pn x ingat dah..

Ain, awknye dah daftar...peggunaan simbol yg mengelirukan. dah edit dah hehe sori terkejut eh?

ayen =D berkata...

ngeh3.. tekejut jer i tau.. =p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's