Isnin, Mac 15, 2010

Retro Night Invitation

Assalammua'alaikum warahmatullah...
Hazwan telefon aku pada satu malam. Masa aku tengah memandu. Dengan yakin aku jawab panggilan. Berbual mesra.. blah blah blah...

"Ain, polis..!" kata kak Syila.
Talian aku matikan.. hahaha..
Don't try this at home!

Sebenarnya Hazwan nak sampaikan hajat, untuk letak benda bulat ni ha...

Sila klik benda bulat di atas untuk merehatkan otot bebola mata anda.

Post sebelum ini juga ada sebut tentang Retro Night ini, karangan Mr Batu Bata (sila klik)

Jumpa di sana....!!!!

p/s : Owh, kepada yang rasa pelik kenapa buat Isnin malam ahad, hmmmm.. adik-adik kata, tak dapat nak susun ke tarikh lain dah.. huhuhu.. (betul kan?)
p/s lagi : Dengar nya, kak Sor (Soraya) dan abang Chuck nak kahwin hujung Mac ini. Ada jemputan di Facebooknya. Boleh check lah yer, tak sempat nak usha.. Begitu juga dengan Ciklin (sorry, I am not so sure, maybe belum kenal lagi)

Daaa...

7 ulasan:

*~ eLiEnZ 87 ~* berkata...

ceh, selingan intro baek punya..
ahhaha

bikin cemas jak pasal polisi nuh!

dont do this students!
heheh

~ fiza berkata...

alaaaaa xdapek dtg hukhuk....
baju dah siap dh huhu tp tu la kita hanya mampu merancang huhu

ayen =D berkata...

wah.. baju dh siap fizah? aku ni kompius baju apa nk disiapkan.. retro? eerrr..

ayen =D berkata...

eh, elya ada komen.. hehehe.. ha ah.. jgn contohi sikap tersebut ye..

~ fiza berkata...

siap bwk dr umah hehe
tp tu la....xleh dtg plak... xpelah... jgn lupa upload cite2 panas hehe

Unknown berkata...

Aku pun macam xdpt dtg.. sebab ade hal,
ingatkan jamuan hari sabtu mlm ahad,penat aku simpan rambut nk buat ala2 hafiz AF7..huhuhuh

ayen =D berkata...

hahaha.. wat je la sbtu malam ahad, minum2 tidak rasmi.. no hal punya.. ain kat melaka la tapi..

(mampukah rambut abg din bergaya artis? impiannya sejak SBL.. hahaha)

fizah, aku suka semangat kau!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's