Selasa, Januari 26, 2010

Balik dari Tapah bersama @Lambaian

Assalammu'alaikum warahmatullah...

Di kala kepala ini mengharapkan kelancaran program Sehari Bersama @Lambaian : Mai Sembang Kerjaya dengan Kami (SBL : MSKK) dan kemungkinan ke kenduri Bosten, sudi aku nak berkongsi sesuatu dengan warga Lambaian, saja-saja tak memasal...

Sementara aku sedang mencari momentum untuk menyemak laporan kerja amali makmal Termodinamik pelajar tahun 1 kursus Fizik di Fakulti Sains, aku telah TERbuka Facebook aku sendiri, dan jumpa beberapa gambar yang sweeeettt sanggaaaaaaattttt....!!!

Gambar-gambar kelompok Lambaian yang baru pulang dari kenduri kahwin mama Sina dan papa Aina.. (hahahaha) di Tapah. Berhenti di Cameron Highlands (1st time aku sampai situ.. kesian kan..) Masa ni, Zul dan Fizah masih belum kahwin dengan pasangan masing-masing. Long long time ago.. but aku nak cerita jugak.. saja-saja, macam aku kata tadi..

Lagi gambar trip tersebut. Makan bekalan dari kenduri kak aina dan sina di bawah lampu jalan kawasan letak kereta di Tanah Rata. Koboi itu adalah abang Pilo... Kali kedua aku ke Cameron ialah balik dari kenduri kahwin atok dan nenek (Atok dan Kak Eni) di Sungai Siput bersama Abang Azwar, Hanim, Kejan dan Kak Rozza, malangnya tiada sebarang gambar di Cameron. Yang ada cuma kaktus-kaktus, yang tidak semuanya masih hidup.

Semoga laporan-laporan (5 laporan X 3 minggu) atas meja aku ini berjaya disemak, sebelum lebih banyak ketidakfahaman adik-adik itu, yang juga ada di antara mereka adalah adik-adik Lambaian. Arrgghh..!!

IKLAN : Korang.. jom turun SBL : MSKK!!!!

5 ulasan:

~ fiza berkata...

weh....rindu time tu hehe tdo bersepah2...kena marah kait manggis hihihi
ain, ak pn first time gak smpai ctu hehe
tu la pasal ak pon rs mcm br je g kenduri tu, mcm xsangka arissa dh besar skang, cpt tol ms berlalu hehe

Fara FarSha berkata...

eh ain, apsal jadi "mama sina" ngan "papa aina"..hehehe

Tanpa Nama berkata...

leh tukar..mama fara..hahahlakahakhkka

ayen =D berkata...

saje je kak fara.. bila nk jadi mama fara? jeng jeng jeng..

tanpa nama ni siapa pulak daaa...

Fara FarSha berkata...

ewah2, suke2 je kasi title mama fara,dahler takde name kan ain kan..lum ade ar, doa2kanlah yek..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's