Jumaat, September 11, 2009

Penginapan semasa Jamuan Hari Raya KLM & GGL

Assalammu'alaikum warahmatullah

Lanjutan dari jemputan kepada semua warga @Lambaian dan KLM pada 'post' untuk Jamuan Hari Raya KLM (tak ada nama khas jamuan lagi kan?) dan GGL (Geli Gelak Lambaian) sebelum ini, ingin dimaklumkan di sini bahawa kak Syila sedang berusaha untuk menguruskan hal penginapan kepada yang sudi hadir dari luar Skudai, terutamanya dari luar Johor.

Maka, kepada sesiapa yang berminat, boleh contact kak Syila.
(Nombor fon, rasanya warga @Lambaian dan KLM patut ada kot.. hehehe)
atau emel ke syilahaizal@yahoo.com
atau post di ruangan komen.

Cadangannya begini,
jika yang berhasrat nak rumah tamu (terutama yang berkeluarga dan ber'baby'), kak Syila sedang tanya pihak PAUTM untuk dapat harga murah sebab kita dah mendaftar sebagai PAUTM. (siapa belum daftar, cepat daftar! hehehe)

Kepada yang single pula, boleh juga gatal-gatal nak rumah tamu. Dan kalau mencari-cari penginapan lain (termasuk rumah/bilik tumpangan), boleh tanya terus kepada 'target person' atau contact abang Azwar dan Aemi selaku AJK @Lambaian di UTM.

****KEMASKINI oleh amANI****

Ada rumah tamu di Kolej Perdana, bernama Kolej Inn. Apartment 3 bilik atau 2 bilik. Berharga RM150/apartment per malam. Jadi bagi yang berkeluarga, boleh berkongsi dengan satu/dua lagi keluarga lain jikalau tidak berkeberatan untuk penginapan sebegini.

Juga kalau-kalau ada ramai @Lambaian yang bujang dan mahu berkongsi ramai-ramai satu apartment juga boleh berbuat demikian.

Syila dah tempah 2 apartment, satu 3 bilik, satu 2 bilik, bergantung kepada yang ingin penginapan sebegini, boleh la bawak berbincang lagi nanti.

Ada sesapa yang berdekatan dengan Kolej Perdana yang boleh tolong tengok kondisi apartment ini dan membuat laporan kembali dalam masa terdekat?

****tamat KEMASKINI****

Sekian. Sebarang pertanyaan dan cadangan adalah dialu-alukan.

+++ Nantikan berita dari Iftar Bangi tidak lama lagi+++

3 ulasan:

Ummi Amani berkata...

Salam...
Kepada yang sudi,rumah pagar berkarat kami juga sedia menerima tetamu dan menjadi rumah tamu. Jemputlah ya.

anur malati berkata...

Kang menjadi beban pula pada tuan rumah sekeluarga...

anur malati berkata...

Kak Syila, COP, anur with family akan turun ke KTC. Yuhuu KTC after 5 years, we come back. Anur nk dok umah tamu lah...hehehe..(tu klu lebih jimat dr harga hotel lah)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's