Rabu, Oktober 24, 2012

Program You and Me ; Pertubuhan Kebajikan Anak Yatim Islam Segamat (3 - 4 Nov '12)


Assalammu'alaikum....!!!!!

Program terdekat adik-adik Kelab Lambaian Masyarakat, UTM kita ;

Nama Program : You And Me
Tempat : Pertubuhan Kebajikan Anak Yatim Islam Segamat
Tarikh : 3 Nov. (10 pagi) sehingga 4 Nov. (5 petang) 2012

Majlis Tertinggi Program dengan ini mewar-warkan peluang untuk menyumbang kepada program kebajikan untuk anak-anak yatim. Tuan-tuan dan puan-puan boleh menyumbang melalui saya, wakil Pertubuhan Alumni Lambaian Masyarakat, Unit Perhubungan Alumni UTM ;

Maybank : 154053341821, Nor Ain Husein
CIMB : 01180065564525, Nor Ain Husein
No. telefon : 019-7900130
Emel : ayen_usen@yahoo.com

Haaa.. dua-dua tu akaun aku @ Ain @ saya.
Jika tuan-tuan dan puan-puan masukkan sejumlah wang walaupun RM5, TOLONG SMS @ emel saya, maklumkan pindahan wang tersebut. Jangan main-main woooo terguna harta untuk anak-anak yatim ni..

Diharap juga maklumkan bahawa sumbangan itu untuk disalurkan terus kepada :
 (1) pertubuhan tersebut ATAU
 (2) tujuan penggunaan program You and Me ATAU
 (3) kedua-duanya sekali (sila maklumkan pecahannya).


Surah Ad-Dhuha (Ayat 6-11) :
6. Bukankah Dia mendapatimu (Nabi Muhammad SAW) sebagai seorang yatim, lalu Dia melindungimu?
7. dan Dia mendapatimu sebagai seorang yang bingung, lalu Dia memberikan petunjuk.
8. dan Dia mendapatimu sebagai seorang yang kekurangan, lalu Dia memberikan kecukupan.
9. sebab itu, terhadap anak yatim janganlah kamu Berlaku sewenang-wenang.
10. dan terhadap orang yang minta-minta, janganlah kamu mengherdiknya.
11. dan terhadap nikmat Tuhanmu, Maka hendaklah kamu siarkan (menyebut-nyebutnya dengan bersyukur).

Wassalam,

Ain

*Surat rasmi daripada pihak KLM akan saya simpan untuk tujuan rekod (selaku Timbalan Setiausaha @Lambaian). Jika perlukan surat rasmi untuk sahkan kredibiliti, sila emel, saya boleh lampirkan surat sokongan.

Saya dahulukan keikhlasan tuan-tuan dan puan-puan dengan TERIMA KASIH dan semoga mendapat rahmat-Nya, amin...

Rezeki itu untuk dikongsi.
Kerana bahagia itu untuk juga bukan milik kita yang hakiki.





1 ulasan:

eLQirani BizZ berkata...

mane button LIKE untuk post ni ye?
ayen, keep it up!!
=)
mudah2an pe yang diusahakan dirahmati Nya!
amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's