Khamis, Mei 24, 2012

Mari menyumbang untuk Projek Masjid Toyohashi (Jepun)

Salam,

Perkongsian daripada Aemi... Jemput tengok dan jemput menyumbang =)
 *Aku percaya Aemi, jadi aku letak makluman ni kat sini.. kalau aku tak percaya Aemi, aku tak layan Aemi hehe..

Ada Facebook, boleh rujuk sini, http://www.facebook.com/ToyohashiMasjidDonationCampaign






"bagi mengelakkan segala kemusykilan/kekeliruan, Toyohashi Masjid Project ni ialah projek yang dilakukan uutuk kumpul dana masjid oleh pelajar-pelajar Muslim di Toyohashi, Aichi, Jepun (dekat dengan tempat saya buat research attachment di Toyohashi Uni of Tech pada 2009). Projek ini dilakukan selepas kejayaan pelajar-pelajarMuslim Hiroshima University mengumpul dana dan membina sebuah masjid di Hiroshima. Saya mengenali pelajar-pelajar Muslim di Toyohashi; jadi insyallah projek ini bukan fake/scam/fraud oleh FB...=)...Selamat beramal ", tambah Aemi, yang kini sedang berada di Australia.

 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's