Selasa, Jun 09, 2009

Perintis 2009 - Siri 1

Nak update cerita seronok-seronok dulu.

Sementara masih berbaki rasa seronok itu serta asyik.

Siri pertama adalah highlight acara sukaneka. Hehe, apa lagi kalau bukan acara kegemaran Jufri.

Ko memang berbakat sebagai pengalah. We all salute to you.

Silalah jeles untuk para pembaca yang tidak berkesempatan bersama kami. Dengar sahaja tawa riang mereka itu. Bukan apa, kalau aku tak buat macam ini, korang ingat datang meeting AGM ni macam formal tahap pengawas. Itu dulu, mungkin betul.

Kalau aku rajin, aku buat siri lain, tapi siri ini memang kene keluar awal sekali.

Bagi yang ingin mengetahui tiap minit-minit yang dilalui oleh kami ketika program PERINTIS 2009 berlangsung, boleh ke blog NoorAfzan, dan blog Syila untuk cerita satu per satu bersambung-sambung ikut suka dorang, dan blog Aemi untuk cerita bergambar secara ikut suka dia. Cerita dorang pon lebih kurang sama. Cuma mungkin ditambah mengikut kesesuian dan kesedapan diri sendiri.

Aku dah mintak NoorAfzan dan Aemi upload gambar ke Picasa Lambaian. Mungkin sehari dua nanti. Aku juga akan upload gambar dari kamera aku ke sana nanti. Sapa-sapa yang ada gambar nak kongsi, sila emel pada salah seorang dari kami. Sekian.

Sila play video ini dan pasangkan speaker ye. Kesan efek suara sangat penting dalam video ini.


8 ulasan:

Friction berkata...

Haha... syabas... nice video... mmg ada effect best tu... Dgr ko gelak pun dah cukup buat aku teringat lawaknya ptg tu.

Btw, camne aku nak upload gambar ke picasa lambaian?

Unknown berkata...

Jup..xpe yg kecik ati..
Janji team kita menang lawan bola dgn team adam n sport.

Friction berkata...

Menang ke? aku ingat kitorang siri, yang menang actually team 'kemengahan'... hahaha... semua org dah tak larat.

noorafzan.blogspot.com berkata...

Hehe~
erm..
jup cakap nak upload pic malam nih..
tapi x tau die nak upload ke mana..
nanti saya confirm balik..

actually cerita perintis saya baru je ditamatkan tadi..
sile ke blog saya untuk maklumat lanjut..

Adam Ruslan berkata...

^Din^

Hek ele, ada plak nak mengaku menang, dengan pasukan abah-abah serta lelaki lanjut usia pon pasukan muda bujang trang2 pon tak dapat kalahkan. Cemana? Hahah.

Unknown berkata...

ish..sy paham sebenarnya din saje je bgi team abah2 menang

***cakap banyak plak..da ar tak pegi..setakat anta banner je wakil watpe...

Unknown berkata...

xpe la..
lain kali boleh ajak budak KLM, main futsal..huhuhu

Syila berkata...

Nadzrul, ko maksudkan siri tu seri ke ape haha

Korang ni main kat "padang" sekangkang kera pun gaya letih mcm main kat saiz olimpiknye venue jer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's