Jumaat, April 22, 2011

Kak Ikien & Abang Black Nak Kahwin 7 Mei Ini!

Assalammu'alaikum warahmatullah-

Kerja bab menyebar-nyebarkan jemputan walimatul urus orang ni aku memang suka kan-
Nak-nak jemputan kali ini adalah berkaitan berkahwinnya dua orang senior Lambaian aku yang sangat dekat dengan aku (dekat ke- aku rasa dekat je)

Abang Black dan Kak Ikien!!!

Dua-dua ni Lambaian batch atas aku; iaitu tahun 2003-
Dua-dua baik sangat; dua-dua comel; dua-dua pun macam my lovely akak dan abang!

Dengan diamanahkan oleh Kak Ikien; dipersembahkan--- tadaaaaa!!!!

Tarikh : 7 Mei 2011
Tempat : Rumah Alumni UTM Johor Bahru

Jom kasi gegar!!!!

Tarikh : 28 Mei 2011
Tempat : Ipoh; Perak

Nak konvoi? Yuk!!!!

Semua warga @Lambaian adalah dijemput dan tidak ketinggalan juga adik-adik KLM yang ada di UTM (tak cuti rasanya)- Jemput memeriahkan majlis Kak Ikien comel kita ni!!!!

Wahh!!!

Kak Ikien!!!

Okay okay; sorry; aku excited lebih =)

Semoga Allah permudahkan dan berkati segala urusan; bahagia sampai syurga =)

6 ulasan:

Kotak Hijau berkata...

baju alumni dh siap..kang pakai..mesti meriah

noorafzan berkata...

nak pergi kat JB.
Tapi...
7hb tu kerja rupanya.
huwaaaa~

noorafzan.blogspot.com berkata...

huwaa lagik!

ikien aizad berkata...

thanks ayen sbb tolong update!^^
jemput datang ke majlis kami ye warga @Lambaian..~:p

afzan: sabtu keje ke?hu~keje ganti eh?

nor ain berkata...

kak ikin, asal nampak papan tanda hitam putih majlis kawin rumah alumni minggu2 lepas, terexcited cakap "lepas ni nama kak ikin n abg black plak!" hahahaha ~ayen~

Kotak Hijau berkata...

tak ada papan tanda..(hampa)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's