Khamis, Oktober 15, 2009

nak kahwin dah pun si Zul

Assalammu'alaikum warahmatullah...

Sihat hari ini keluarga Lambaian semua? Ada mengumpat-mengata hari ini? Kalau ada, istigfarlah kejap.. kalau takde, alhamdulillah..

haaa.. ini bukan nak mengata atau buat cerita, tapi memang perlu meyampaikan berita.. berita yang memang patut disebarkan seluas-luasnya..

iaitu..

jemputan walimatulurus... Zul.. (batch Zairi, Black, Usop, Ikin, Fara yang baru sanding haritu dan seangkatan dengan mereka) bersama gadis pilihan hatinya... diam-diam Zul ni, nak kahwin dah pun dia.. hehehe.. Haa.. Zul juga ada datang ke majlis berbuka puasa di Bangi Ramadhan lepas.

Berikut adalah kad jemputan majlis perkahwinan mereka yang Zul minta tolong post di sini. Sila klik jika kanta pada bebola mata kurang mampu mencipta imej yang tajam untuk diproses oleh otak. (ayat ala-ala optician gitu...)

Tiba-tiba teringat satu ketika dulu, zaman muda-muda.. 2 tahun dulu.. Aku terlibat dalam salah satu plot kehidupan Zul dengan 'kak ipar' aku ni.. hehe.. (suka hati je mengiktiraf diri sendiri kan). Macam mana boleh terlibat? Aku dan beberapa watak lain (nama dirahsiakan) terlibat dalam aktiviti memilih hadiah untuk 'kak ipar'. Dan hasilnya ialah, sebuah patung (ke, sebiji atau seketul?) kura-kura comel.. hehe.. Haih, kenapalah kura-kura tu juga yang comel di mata kami kan. Patung yang saiznya sesuai untuk dipeluk tau, bukan saiz keychain.. Ntah apa lah respon 'kak ipar' masa dapat tu. Mesti terharu kan.. ahakz.. (ke, Zul tak jadi bagi sebab rasa tak comel?).

Apa-apa pun, aku tumpang excited + happy... Semoga satu lagi plot kehidupan Zul dan 'kak ipar' aku ni akan menambah dekat pasangan ini kepada Dia, dan menambah rasa manis keseluruhan ibadat, pengabdian kepada-Nya untuk rasa bahagia yang hakiki, dunia dan akhirat... Amin..

Bagi pihak Zul, aku nak bagitau bahawa, SELURUH warga @Lambaian dan KLM adalah dijemput hadir. Bagi pihak aku, aku nak bagitahu, siapa nak kad jemputan ni, sms alamat rumah ke no fon Zul.. hehehe..

8 ulasan:

fiza berkata...

wah zul dh nk kawen...
soka...soka hehe
tahniah zul...
'kembar' dy biler lg hehe

ayen =D berkata...

'kembar'???

Tanpa Nama berkata...

time kasih ain tolong postkan..terharunye aku baca cite ni..ain smp skang kak ipar masih kata kura2 tu comel...

ayen =D berkata...

wei.. apa ke jadahnya letak 'tanpa nama' zul oii.. hehe.. oo.. comel ek.. kawin nnti aku bg kura2 je sudah.. haha

biskutrajin berkata...

waa...nak ikutt!!!

fizah berkata...

kembar zul..laen mak ayah..
di mana ada zul d situ ada usop hehe
usop ble lg hehe

Roza Yusoff berkata...

zul...tahniah..
beskut...ko ble lak?? atuk dh sahut seruan

Kotak Hijau berkata...

sudah selamat..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

@Lambaian's